Forum www.planetadziewczyn.fora.pl Strona Gwna www.planetadziewczyn.fora.pl
Dla nastolatek
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Może wreszcie uda mi się zerwać z wizerunkiem głupiutkie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.planetadziewczyn.fora.pl Strona Gwna -> Forum testowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 636
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 11:28, 04 Kwi 2014    Temat postu: Może wreszcie uda mi się zerwać z wizerunkiem głupiutkie

Lekarz rodzinny ma uprawnienia do badan z wziernikiem, ciezarnymi opiekuja sie polozne, ale taki zawod jak ginekolog tez istnieje
[link widoczny dla zalogowanych]
Wczoraj mielismy cudowny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Przed porodem, to pójdzie, będzie koniec z zaparciami. [link widoczny dla zalogowanych] a jemu co sie stalo.kojarze go ale nie widzialam ze nie zyje
Dziękuję kochani, postaram się przemyśleć wasze rady i przynajmniej częściowo zacząć wdrażać je w życie. bo zapas bromka mi się skończył a lekarz mówił w ciągu 4 m zajdzie pani...ciekawe jedyny plus to schudłam 2 kg Super lekarz, dokladny, kompetentny. Dzisiaj wyjęłam mojego pierwszego kolca i zmieniłam na ślicznego kobiecego sexy kolca [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Za to starszy syn potrzebuje więcej uwagi. co to za porównanie... no i wprowadziłam program picia wody coś nie mogę się do tego zmusić, ale 2litry dziś wypiłam, muszę coś pokombinować, bo 3,5kg spadło i dalej ani drgnie ;( też tak miałyście, że Wam się zatrzymało? Wypadołoby napisać - uwielbiam być smutny! pozdrawiam Za pełny godzinny zabieg z masażem brzucha dałam 150. jeszcze jakąś dietę muszę sobie znaleźć no i może siłownia i na wiosnę będę znowu chudziutka, może do 60kg uda się wrócić ale droga do tego daleka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Więc pogoda (...)
[link widoczny dla zalogowanych]
czy dlaczego?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Te głupie teksty na ulicach.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jeśli jesteś z Krakowa mogę polecić dobrego chirurga. [link widoczny dla zalogowanych] sie rozczarowalem - jednorazowo weszlo we mnie nie wiecej niz pol litra wody i nie bylem w stanie utrzymac jej dluzej niz 2-3 min po czym nastepowalo wyproznienie i ..
1) dzięki obniżonej kaloryczności jedzenia Wczoraj zrealizowałam swój pomysł i... sand... Więc na pewno nie jest oklepane. bo to nie spala tłuszczu! [link widoczny dla zalogowanych]
Ja tez pije ta herbatke od dwoch tygodni. Jestem 3 tygodnie po operacji tarczycy, usunięto mi cały lewy płat, ale czuje się już dobrze, dlatego zastanawiam się czy mogę wrócić już do aktywności fizycznej (siłownia biegi itd.) Rana już mnie nie ciągnie, więc byłam przekonana, że tak... -------------------------------------------------------- ------------------------------- A co do basenu to bym Ci radziła albo poczekac i odpuszci sobei narazie kolczyka noa el jakjzu jestes zdecdowana tio zrób ale zakleja soebi dodoodpornym plasterem pępek wtedy pwoinno byc dobrze sama tak robiłam jak byłam na basenie Wyobrażałam to sobie o wiele gorzej, ale spoko było. Zapraszam na topic Anonimowi żarłocy łączmy się, to coś dla Ciebie będziesz poza kolejnoscią brana pod uwagę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No ale domyslac sięmozna.
[link widoczny dla zalogowanych]
- brak przedsiebiorczosci otrzymuje sie w genach?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Następnym razem jak znowu będziesz chciała na mnie wyżywać swoje frustracje to zapraszam na mój topik , tam możesz sobie pisać na mój temat co tylko chcesz , uważaj może ci uwierzę [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczyny podaje swoje GG 8091795 jak bedziecie miały ochote to zawsze mozemy pogadac
Jak już wychodziłem od stomatologa (znieczulenie przestawało działać) ....... Wiśniewski zabronił medim pisać o swoich sprawach osobistych tak wyczytalam na jego stronie oficjalnej ale moj ciagle sie rozlazi i trzeba go skrecac.pojezdze dwa trzy dni i juz trzeszczy.jest nowy wiec nie wiem,czy to normalne czy to moj ma jaks wade. Ciesze sie ze mam to juz za soba no a ręce pod bolerkiem niestety.. [link widoczny dla zalogowanych]
Niby tu wyskakują w radiu telewizji i babskiej gazecie glamur. Jeśli chodzi o zupę to całkiem smaczna mi wyszła Równiez takiego zdania była pani ortodontka , która powiedziała ,że przez ten migdał , a w zasadzie przez to ,że oddycha buzią , ma tzw. Zapraszamy z problemem wrastających paznokci do Gabinetu podologicznego we Wrocławiuwww.achzdrowestopy.com Ja wolałabym miec wakacje w spodniach niz wakacje w długim rekawie. a tego nie potrafią osoby których angielski jest beznadziejny, niekomunikatywny. Ale ksiazke trzeba przeczytac, aby naprawde zrozumiec:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Aha i mam nie mało do zrzucenia bo waże 82kg przy wzroscie 164 wiec jest co spalac
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

DO tej pory wymawiam mojemu mężowi, że nie mamy zdjęcia naszego małego z porodu, a tak bardzo chciałam mieć.
[link widoczny dla zalogowanych]
Klasztory chronią swoje receptury tajemnicą... I stało się.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

3.Parestezje w obrębie całej reki - nie tylko w obszarze unerwienia n.pośrodkowego co jest spowodowane istnieniem gałęzi łączących pomiędzy nerwem pośrodkowym i łokciowym. [link widoczny dla zalogowanych] Na podstawie przeprowadzonych badań stwierdzono, iż wydłużanie przerw między posiłkami do kilku godzin powoduje silne odkładanie się tkanki tłuszczowej.
aga0211 nieiem jak to wyglada w Gliwicach, ale jezeli bedziesz musiała isc na jakies jodowanie czy cos w tym stylu to napewno Ci wszystko CI wyjasnia wiec sie nie martw na zapas bo to jeszcze gorzej. Podstawy to moze za duzo powiedziane. A na pocieszenie dostałam kartkę z telefonem i ...adresem strony internetowej tejże firmy:/ Kolejny do kolekcji, hehe. Wlasnie po ponad 6 latach odszedlem z tej firmy. Masakra! [link widoczny dla zalogowanych]
Może czas pozbyć sie tego dziadostwa? , ewentualnie grejfrutowy. Najgorsze są początki, poźniej będzie już łatwiej, zobaczysz Pomyśl ile zyskasz w swoich oczach kiedy uda ci się z tym skończyć...! POMOZCIE!!!!! Sam podrywalem dziewczyny i to duzo, juz za mna i naprawde to mnie nie obchodzi ale w tym jest problem. Ja swojego przyłapałam jak oglądał zdjęcia lasek w internecie. jestes j**nieta!175cm na dziwczyne to dla mnie za duzo !!!!!!!!takie krowy badyle
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 636
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 11:31, 04 Kwi 2014    Temat postu:

oczywiscie nie mowimy tu np o batoniku czy cukierkach w podrecznym.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej tez mam blizne na rece juz od kilkunastu lat. Przebywam zagranica i nie bardzo chcialabym isc do lekarza ale chyba bede musiala.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

powidział ze ciezko mu stwierdzic ze to nadzerka poniewaz jest tam stan zapalny i wszytsko jest zaczerwienione, i włansie po moze 4 tabletce wyleviało ze mnie zupełnie cos takiego samego jak po zamrażaniu, sama nie wiem czy to dobrze?? [link widoczny dla zalogowanych] Mam tutaj kolezanki polki, ale milo mi jest poznawac nowe ososby.
Postanowiłam nikomu się nie chwalić tym,że jestem na głodówce. Próbkę można pobrać nawet w toalecie w Sanepidzie. piSaC! jokoko wiesz co ja tez przerabiałam temat kupna domu lub budowy ,ogladalismy kilka ale zawsze cos było nie tak zreszto ja sie bałam np. Mam 36 lat. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja już mam dość wydawania kasy na jakieś nie działające kremy i balsamy.Masaże i zabiegi w salonach kosmetycznych też nie przyniosły oczekiwanych efektów.Zdecydowałam się na zrobieniu testów Dna.Na stroniewww.biogenoma.com dowiedziałam się co i jak i że testy będą dostępne od stycznia bezpośrednio na stronie lub w wybranych fitness clubach. Czasem trochę śmiechu nie zaszkodzi, najlepsze wpadki i upadki z internetu O tym, ze GGGGGGG niegdys wychwalala innego lekarza, czytajcie pod haslem UWAGA NA NAGANIACZKI MODEL - MED. Nie odzywałam się, bo jest mi wstyd. mieszkam w akademiku wiesz ile tam jest dziewczyn? Erasure Rosja byla najlepsza moim zdaniem...koleś ma świetny głos i piosenka rytmiczna, sama na nią głosowałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dodałam Cię tam to grupy naszej, tam dyskusja trwa
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomimo, tego że się nie znamy szczerze Ci powiem, że jesteś miłą szczerą osobą i pewnie masz dobre serduszko, a takie serduszka pomimo tego, że czasem duzo cierpią to też potrafią duzo wytrzymać.. Obie fajne, ale lepsza chyba Cichopek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale twarz spoko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

najgorsze jest to ze u mnie w miescie raczej nikt takich klamerek nie zaklada :/ a moze ktos sie orjentuje czy w Ostrołece jest jakas kosmetyczka ktora zalozy ta klamre ?? [link widoczny dla zalogowanych] Jest wiele tabletek - Mercilon, Diane 35, Cilest, Yasmin, Rigevidon, itd..
malla wrc ...witamy,witamy .A powiedz mi jak Twój organizm reaguje na taka dawkę?Ile czasu starasz się o dziecko? Jeśli ktoś musi zatuszować niedoskonałości, wrastające włoski, popękane naczynka - polecam. chciałagym czasem kupic jakis droższy np łądny kolor inglota za 10zl ale mnie nie stac Możliwe również przyprowadzanie dziecka na krótki czas,kiedy Ty będziesz robić zakupy albo masz chęć na kawkę. Czy wy taż tak macie, że nie wiecie co jest grane? [link widoczny dla zalogowanych]
mieszkanie musze sama wynająć, dlatego obawiam się jakie mogą byc tego koszta:-/ Patricja 86 była mojego znajomego złożyła dokumenty w sierpniu tamtego roku, a w maju tego roku byli przesłuchani swiadkowie. Mam nadzieję, że to pomoże w wyborze kosmetyczki, bo sama wiem, że o dobrą obsługę i jakość zabiegów jest dzisiaj trudno, co mnie w sumie dziwi bo taka konkurencja na rynku. witam! jestem załamana,chce wrócić do dawnego koloru>średni blon ...czy mam iśc do fryzjera zciągać kolor czy są inne sposoby ???? metody. Witam wszystkich!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Najwieksze powodzenie na ujrzenie dwuch kreseczek jest w pierwszych 6 miesiacach wiec po co marnowac czas??
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak wróce, to na pewno zdam relacje jak było, chociaz w Bieszczadach jest zawsze pięknie. -Joanna Brodzik
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No to kobieta w okienku daje Wam jedną próbkę i taką kartkę na dane i godzinę pobrania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie ogólnie już dobrze,chociaż jeszcze śpię na wznak,wsparta na 2 poduszkach;próbowałam leżeć na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kazała mi na- tych-miast wrócić do pozycji na wznak,nie ma co szarżować.Głowa do góry ,Olala,są zdecydowanie gorsze operacje niż usunięcie tarczycy.Trzymaj się,pozdrawiam serdecznie - dan47.

Ale mam urodzinki 14.07. [link widoczny dla zalogowanych] Ja chcę rozwodu kościelnego czyli jak kto woli unieważnienia tego małżeństwa.Czy to od razu idzie się do kurii czy najpierw do proboszcza?
Moje dzienna dawka to 20 km, ale i tak to nic nie pomaga - przynajmniej na razie. A dziś miałam urodzinową sesję zdjęciową i cud się stał że od właścicielki salonu Med beauty dostałam namiary na fryzjera który kiedyś był na Bohaterów Monte Cassino i który mnie obciął i nie musiałam układać włosów wiec dziś poszłam przed sesją do Sebastiana na Tysiaclecia 80 i po raz drugi mnie nie zawiódł. Co do współżycia to mój ginekolog mi doradził, że współżycie może być korzystne dla dwóch stron, gdyż maść już rozpuszczona w pochwie rozsmarowuje się na członku partnera i jego też leczy no ale oczywiście współżycie nie moze odbywać się tuż po włożeniu lekarstwa, wtedy to mogłoby nam zaszkodzić. Myślicie że powodem plamienia mógł być zbliżający się okres? Siakus91 - przy zdejmowaniu aparatu wszystko zalezy od jego konstrukcji, liczby gortów i ich umiejscowienia. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam 29 lat. A pracuje on - jako jedyny lekarz - wlasnie w MODEL - MED. Witam dziewczyny. By usprawnić jej krążenie, warto zrobić drenaż limfatyczny. Ludzie tacy stają się mniej ruchliwi i niezwykle łatwo gromadzą tłuszcz. -zdejmowanie - 20zł w hiszpanii w sezonie letniem to nawet sporo, im blizej morza tym wiecej (chodzi o rejony turystyczne)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Byłam tam z koleżanką (też proste włsy ) i świetnie dobrał jej fryzure, teraz nigdzie indziej nie chodzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
maski, tony odżywek, maseczki z oliwy z oliwek, ale niestety nic nie pomaga, jedynie co mi troche pomaga to jedwab w płynie, ale to i tak za mało, zastaawiam sie teraz nad kupnem zestawu CHI Curl do włosów kreconych FAROUK, czy któraśz was miała te kosmetyki i może mi coś o nich powiedzieć???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Cześć wam. [link widoczny dla zalogowanych] zycze wam jak najlepiej
i czy czasami nie jest podobny do work and travel Jesteś zadowolona z życia tam? Zaczyna wysiadac mi psycha.... cena 140 zł (do uzgodn.) Skoro miejsce śmieci jest na szarym końcu to w takim razie co ty tutaj robisz??? [link widoczny dla zalogowanych]
bo pracuję we włoszech jak czesto trzeba powtarazac i ile kosztuje? Znakomity i tani sposób. NA pająki dobry jest Raid 3w1 A taka miałam być spokojna! Jest to zabieg redukujący cellulit, tkankę tłuszczową oraz poprawiający jędrność skóry po przez multi pęcherzykowy masaż. Jeśli Jego dzień wolny wypada akurat w święta no to farciaż Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.planetadziewczyn.fora.pl Strona Gwna -> Forum testowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin